Ремонт блока циліндрів Ремонт головки блока, колінвала, клапанів
Наша СТО виконує наступні види робіт:
Ремонт блока циліндрів
Ремонт головки блока циліндрів
Ремонт колінвала
Ремонт клапанів двигуна
Всі операції механічної обробки на СТО "Ремонтер" здійснюються на обладнанні провідних європейських фірм.
Наявне обладнання дозволяє виконувати широкий перелік операцій по механічній обробці для відновлення працездатності
деталей двигуна внутрішнього згоряння і отримати при цьому унікальні результати, які відповідають рівню світових лідерів виробників двигунів внутрішнього згоряння.
• Ремонт блока циліндрів
Блок циліндрів - це основна деталь дво- і більш циліндрового поршневого двигуна внутрішнього згоряння.
Є суцільнолитою деталлю, яка об'єднує в собі циліндри двигуна. Відливається, як правило, з чавуну, рідше - ливарних алюмінієвих сплавів.
На блоці циліндрів є опорні поверхні для установки колінчастого вала, до верхньої частини блоку, як правило, кріпиться головка блоку циліндрів,
нижня частина блока є частиною картера. Таким чином, блок циліндрів є основною (корпусною) деталлю двигуна, до якої так чи інакше кріпляться інші його агрегати і вузли.
Виконувані нами роботи по блоку циліндрів:
- Розточка циліндрів БЦ під встановлення гільз
- Встановлення гільз циліндрів
- Розточка циліндрів під хонингування
- Хонингування циліндрів БЦ
- Шлифування площини блока циліндрів


Суха гільза "Мокра гільза"
• Ремонт головки блока циліндрів
Головка блока циліндрів - найважливіший з вузлів автомобіля, що відповідає за контроль над процесом
згоряння палива в двигуні і відведенням вже відпрацьованих газів. Головка блоку циліндрів виготовляється з високоміцного металу або сплаву алюмінію,
після чого піддається процесу загартування за запатентованою технологією. У простих і традиційних двигунах передбачена одна «голова»,
у V-образних двигунах для кожного блоку циліндрів передбачена окрема ГБЦ.
Дана деталь монтується і кріпиться за допомогою напрямних шпилів і окремих болтів кріплення. Варто також відзначити, що кріплення
даної деталі двигуна - процес вкрай серйозний, і виконуватися повинен строго по інструкції до автомобіля, аж до сили і послідовності при затягуванні болтів.
Виконувані нами роботи по головці блока циліндрів:
- Перевірка порожнини системи охолодження ГБЦ на герметичність
- Обмір ГБЦ
- Заміна направляючих втулок клапанів
- Заміна сідел клапанів, як з боку "Впуск", так і з боку "Випуск"
- Механічна обробка площини ГБЦ під прокладку блоку циліндрів і площин під колектора "Впуск", "Випуск"
- Шліфування робочої фаски "тарілки" клапана
- Профілювання робочих фасок сідел клапанів
 |
|
 |
Головка блока циліндрів |
|
Профілювання робочих сідел клапанів |
|
|
|
 |
|
 |
Станок для заміни і профілювання сідла клапана |
|
Перевірка на герметичність |
|
|
|
 |
|
 |
Шлифування клапана |
|
Ультразвукова мийка |
|
|
|
 |
|
 |
Прес для монтажа і демонтажа направляючих втулок клапана |
|
Профілювання робочих сідел клапанів |
|
|
|
• Ремонт коленвала
Колінчастий вал - це основна деталь кривошипно-шатунного механізму, яка призначена для перетворення зворотно-поступальних
рухів поршня в обертальний рух вала.
Шлифування колінчастих валів
Знос шатунних шийок по колу нерівномірний. Тіло шийки зношується більше з боку, зверненої до осі колінчастого вала. На шатунному шийку діє сила,
що виникає в результаті тиску газів і передається через шатун на шийку, а також відцентрова сила інерції від маси шатуна - поршня, віднесеної до обертових частин.
В результаті дії цих сил шийка навантажується і зношується більше з боку, зверненої до осі обертання колінчастого вала.
Для зменшення порушення паралельності осей корінних і шатунних шийок, колінчаті вали шліфують, починаючи з шатунних шийок, при цьому строго
витримується (не змінюється при переході на наступну групу шатунних шийок) радіус кривошипа.
Шліфування шатунних шийок відрізняється від шліфування корінних шийок тим, що число обертів вала підбирають в залежності від його довжини і ваги.
Це викликано тим, що при обертанні колінчастий вал, зміщений від осі обертання на відстань, рівну радіусу кривошипа, прогинається в сторону, протилежну осі обертання.
Виконувані нами роботи по ремонту колінвала:
- Шлифування шатунних шійок
- Шлифування корінних шійок

• Ремонт клапанів двигуна
Управління газорозподілом здійснюється за допомогою тарілчастих клапанів, як правило, мають привід від розподільного вала.
Ця система найбільш поширена на сучасних чотиритактних двигунах, а також потужних двотактних (з клапанно-щілинним продуванням, є тільки випускні клапана).
Клапана двигуна в процесі роботи двигуна піддаються тертю і в результаті з часом приходять в непридатність, а встановлені
зазори змінюються. Тепловий зазор клапана має важливе значення в клапанному механізмі. Щоб двигун нормально функціонував, необхідно дотримуватися часу
відкриття і закриття клапанів, і зберігати герметичність клапана в закритому стані.
Виконувані нами роботи по ремонту клапінов двигуна:
- Відновлення направляючих клапанів
- Шліфування клапанів
- Обробка робочих фасок сідел клапанів
|